• Resurse

    Resurse

    “Cunoasterea este prin ea insasi putere.” Francis Bacon

    Investim alaturi de voi in cunoastere si educatie, va ajutam sa construiti in fiecare zi la implinirea voastra.
    Cuvintele de ordine sunt: impact, inedit, noutate si valoare.

  • 1
Articole

Fii activ la locul de munca

men-2608581_960_720.jpg

 

Si nu, aici, nu ne referim la ce sarcini ducem la bun sfarsit pe parcursul unei zile, ci la ceea ce facem atunci cand corpul nostru nu mai functioneaza la cote maxime.

Cel mai indicat este sa luam o scurta pauza, in care sa ne plimbam putin, sa mergem sa bem un pahar cu apa sau sa ne masam putin tamplele. Insa, cati dintre voi chiar faceti asta?

 Cei mai multi angajati prefera sa ramana in aceeasi stare de oboseala, care nu face decat sa le scada productivitatea, sa le mareasca nivelul de stres si sa le creeze o serie de probleme de sanatate.

Stim cu totii efectele nocive ale statului prelungit la birou sau chiar ale tehnologiei, asa ca fii atent la starea ta de sanatatate. Citeste mai multe informatii legate de acest subiect aici.

Cum poti fi activ la locul de munca?

1. Vorbeste direct cu un coleg in loc de a-i da un email sau telefon. Aceasta te va ajuta sa te destinzi pe drumul parcurs pana la biroul colegului si sa iti mentii tonusul. In plus, o schimbare (chiar si de mica durata) a atmosferei te va inviora cat ai clipi.

2. Alege scarile in locul liftului. Stim dimineata sau seara poate fi obositor sa mai faci asta, insa, vei vedea ca aceasta va deveni in timp o obisnuinta.

3. Seteaza-ti zilnic un minim de pauze a cate 5 minute la fiecare 2 ore de lucru. Poti medita, iesi pentru o plimbare sau poti asculta un exercitiu de relaxare prin respiratie.

4. Stai in picioare sau plimba-te atunci cand vorbesti la telefon. Miscarea fizica te va invigora si te va ajuta la diminuarea efectelor stresului.

5. Daca iti permite spatiul din jurul biroului, fa cateva exercitii fizice usoare. Cateva exercitii de stretching iti pot detensiona muschii pentru a continua ziua in forta.

Sunt schimbari mici, dar care in timp vor produce efecte mari.

Ce poti face ca si manager pentru colegii tai?

1. Ofera-le un workshop specializat pe teme precum postura la birou, fitness, yoga sau stretching. Te poti inspira de aici.

2. Propune ca vinerea sa plece cu o jumatate de ora mai devreme pentru a merge la sala, a merge acasa pe jos, etc.

3. Organizeaza evenimente sportive sau ofera-le invitatii la diferite maratoane. Puteti forma echipe si iesi impreuna sa practicati sporturile preferate.

4. Ofera-le o masa sanatoasa la birou sau cursuri prin care ei sa invete cum sa manance  si sa gateasca sanatos. Miscarea fizica merge mana in mana cu o nutritie sanatoasa.

5. Si nu, in ultimul rand, fii atent la nevoile acestora. Sprijinul tau continuu poate conta la fel de mult ca si ideile de mai sus.

Daca si tu ai o idee despre cum poti fii mai activ la birou, asteptam sa ne spui. Desigur, mai multe detalii legate de acest subiect si nu numai putem discuta la Gala Work-Life Balance, din data de 22 Februarie 2018. Te asteptam!

Alexandra Tudor, WLB Project Manager

Dynamic Human Resources

Inscrie-te la newsletter

Urmatoarele evenimente

 
wlb-date

dynamic