• Resurse

    Resurse

    “Cunoasterea este prin ea insasi putere.” Francis Bacon

    Investim alaturi de voi in cunoastere si educatie, va ajutam sa construiti in fiecare zi la implinirea voastra.
    Cuvintele de ordine sunt: impact, inedit, noutate si valoare.

  • 1

Articole

Manager nou de echipa. Ce este de facut?

manager-nou-de-echipa.jpg

 

Intr-un articol pe care l-am publicat acum circa o luna – „Angajeaza in functie de personalitate” – aratam ca toamna este una dintre cele mai perioade ale anului de pe piata fortei de munca in ceea ce priveste procesele de recrutare, deoarece multi candidati se transforma in noi angajati. Intr-un alt text de pe blogul nostru – Cum sa faci trecerea de la „echipa” la „munca extraordinara in echipa” – subliniam rolul managerilor in performantele echipelor pe care le coordoneaza. In articolul de astazi ne dorim sa ridicam la fileu o alta perspectiva, care rezulta, cumva, din cele doua articole mentionate anterior. Concret, o perspectiva care pune impreuna „angajatii noi” si „managerii”. Si mai concret, daca putem spune asa, va propunem sa descoperiti, in randurile urmatoare, ce ar trebui sa faca managerii proaspat numiti la conducerea unor echipe, astfel incat oamenii pe care ii coordoneaza sa lucreze bine impreuna.

Eliberarea de rutina fricii

eliberarea-de-frici.jpg

Unii o numesc "cultura fricii". Eu nu as fi atat de radicala si de pesimista si as numi-o "rutina fricii".

De ce rutina? Pentru ca rutina prespune dobandirea si exersarea unor deprinderi prin practica repetata si de durata. Din pacate, dincolo de orice alta asertiune privitoare la frica, ne-am deprins sa ne fie frica. Ne-am format si ne-am intarit aceasta deprindere asa cum ne-am dezvoltat-o pe cea de a manca folosind tacamurile, de exemplu, sau de a folosi "multumesc" si "te rog". Cu singura mentiune ca, spre deosebire de aceste exemple de deprinderi, cea a fricii este una cu profunde conotatii si efecte negative.

Managerul, factor de suport pentru angajatul al carui stres a scapat de sub control

managerul-factor-de-suport-dynamic-hr.jpg

 

Anul acesta, studiul "Stres National" pe care Dynamic HR l-a facut a indicat rezultate halucinante prin gravitatea lor: 99,7% dintre angajatii din Romania sunt stresati, sufera de stari de epuizare sau oboseala, stari deprimante sau triste. Iar 99% dintre acestia sunt afectati de stresul emotional, iar 97% de cel social.

Si, fara nicio urma de exagerare, am numit aceasta o adevarata pandemie care a cuprins angajatii din Romania. Evident insa ca, pe langa rezultatele studiului nostru, preocuparea cea mai mare este aceea nu numai de a le acorda intregul suport angajatilor al caror nivel de stres este unul foarte ridicat, ci si de a face tot posibilul sa prevenim si sa evitam ca astfel de rezultate sa se mai repete vreodata.

O dimineata cat pentru o viata. Ritualuri mici pentru o zi mai buna.

o-dimineata-cat-pentru-o-viata-dynamic-hr.jpeg

Dimineti...

Pentru unii dintre noi, ele inseamna sarit din pat si alergat de colo colo prin casa. O gura de cafea, asigurat ca vor fi gata copiii la timp, un ochi pe telefon, "unde-s cheile de la masina?", "nu uita ca diseara trebuie sa...".

Cat de importante sunt produsele de tip print pentru un eveniment

echipa-proiect-dynamic-hr.jpeg

 

Organizarea unui eveniment presupune parcurgerea unor etape destul de importante si indispensabile pentru succesul care se perindeaza de multe ori cu feedback pozitiv din partea participantilor. Cu cat parcurgerea intregului proces de organizare este mai minutioasa, cu atat acesta va fi realizat conform obiectivelor si asteptarilor participantilor.

Inscrie-te la newsletter

Urmatoarele evenimente

 
wlb-date

dynamic