Zile
Ore
Minute
Secunde
Zile
Ore
Minute
Secunde

TELEFON: +40.723.331.409

CORPORATE WELLBEING AWARD

ORGANIZAT DE

a X-a ediție

Gala Companiilor implicate în starea de bine a angajaților

14 MAI 2024, CINEPLEXX BĂNEASA

AGENDA

  • 1

    09:00 - 10:00 | Coffee & Food for the soul. Networking prin Pictură pe bijuterii.

    Descoperiți cărți inspiraționale de la Editura Trei cu un discount exclusiv de 30%, demonstrație live de Ikebana și o expoziție de tablouri, disponibile pentru vânzare.

  • 2

    10:00 - 10:10 | Deschidere Conferință: Wellbeing Trecut & Viitor

    Wellbeing Visionary: Simona Nicolaescu, antreprenor Dynamic HR.

  • 3

    10:10 - 11.00 | Trenduri în wellbeing

    Wellbeing Visionaries: Clementina Anghelache, Raluca Dumitra, Dan Moraru, Georgiana Andrei.

  • 4

    11.00 - 11.30 | Impactul emoțiilor asupra corpului - exerciții pentru vitalitate și bunăstare fizică

    Wellbeing Visionary: Petros Liolios, formator și practician în Psihopedagie Perceptivă și Fasciaterapie

  • 5

    11.30 - 12.00 | Comunicarea de la subconștient la subconștient - transa hipnotică, exercițiu live

    Wellbeing Visionary: Doctor în Psihologie și Științe Militare, Conferențiar Universitar Doctor

  • 6

    12.00 - 12.30 | Citirea feței, semnele burnoutului și anxietății

    Wellbeing Visionaries: Wael Abdul Hamid, fondator The Roya System & Radu Chiriac

  • 7

    12:30 - 13:30 | Lunch & Networking

  • 8

    13:30 - 15:30 | Practici de well-being, companiile înscrise la gală vor prezenta experiența lor

    Wellbeing Maestros: Andreea Ion, Cătălina Mușat & Cristina Stan, Dana Stoian, Georgiana Stancu, Cătălina Marinescu, Irina Mînzală, Nevenca Doca, Elena Șandru, Ana Nicoleta. Vor fi prezentate proiecte din următoarele categorii: Emotional Wellbeing, Physical Wellbeing, Social Wellbeing, Orchestra Wellbeing, Wellbeing Work Atmosphere, Community Wellbeing Impact.

  • 9

    15:30 - 15:50 | Pauză

  • 10

    15:50 - 16:10 | Platforma partenerilor

    Wellbeing Visionary: Lucian Adochiței @ World Class, Oana Pascu @ Complice.ro.

  • 11

    16:10 - 16:45 | Acordarea premiilor juriului, votul publicului & sesiunea foto

    Juriul va oferi premii în funcție de cei 4 piloni principali: Inovație, Impact, Eficiență, Sustenabilitate. Publicul va vota premiul cel mare. Moment asigurat de Drum Cafe.

COACH, TRAINER, PSIHOTERAPEUT, ANTREPRENOR
DYNAMIC HR

Simona NICOLAESCU

Promotorul vieţii echilibrate în România, metodele ei influenţând calitatea vieţii oamenilor, prin a avea un stil de viață echilibrat, a trăi în prezent și a avea poftă de viață. A fost desemnată antreprenorul anului în 2013. Din anul 2004 este antreprenor, dezvoltând business-ul Dynamic HR, susține training-uri de dezvoltare personală, este specializată în psihoterapie ericksoniană, în terapie cranio-sacrală și este autoarea audiobook-ului “Tehnici de reducere a stresului”. Din 2010, susțin well-being-ul în organizații și din 2011 promovez viața echilibrată prin organizarea Galei Work-Life Balance.

Fondator Al Ferasa

Wael ABDUL HAMID

Wael Abdul Hamid și-a dedicat 40 de ani pentru a crea și a evolua Sistemul Roya, care este o tehnică extrem de precisă și ușor de utilizat, oferind o înțelegere cuprinzătoare a personalității unice a unei persoane. Observând și analizând caracteristicile faciale, putem înțelege mai bine comportamentul uman. Acest instrument ne poate ajuta să construim punți, să îmbunătățim comunicarea și să formăm legături mai profunde cu indivizii și societatea.

A folosit tehnicile sale de coaching pentru a ajuta sute de afaceri să performeze mai bine, să îmbunătățească starea de bine și să crească veniturile. Experiența sa antreprenorială și executivă se întinde pe parcursul a peste 4 decenii. Principalele sale puncte forte constau în crearea de strategii care rezolvă o gamă largă de probleme manageriale, ale angajaților și structurale. A ajutat la construirea și întărirea mai multor companii și a oferit consultanță și instruire pentru primele 500 de afaceri de pe planetă, în industrii precum finanțe, software și tehnologie, mass-media, farmaceutice, drept, producție și ospitalitate & turism. A călătorit în peste 100 de țări și a deținut roluri executive în Canada, Emiratele Arabe Unite, Regatul Unit, România și Australia.

El a ajutat mii de persoane prin sesiunile sale individualizate de mentorat și consiliere, care se concentrează pe echilibrarea emoțiilor și gândurilor unui client. A descoperit că prin echilibrarea acestor două aspecte, poți echilibra personalitatea ta și îți poți îmbunătăți viața.

Mai mult decât un simplu sistem, Roya conține înțelepciune care aduce oamenii mai aproape unii de alții. Citind fețele, putem conecta cu alții la un nivel mai profund. Înțelegând sentimentele cuiva, putem fi mai amabili și mai susținători. Sistemul Roya este un instrument special pentru a face relațiile noastre mai puternice și interacțiunile noastre mai semnificative.

COACH, SPEAKER, ANTREPRENOR

Clementina ANGHELACHE

Antreprenor în dezvoltare personală, learning facilitator, autor și Ontological Coaching Practitioner cu peste 15 ani de experiență. Formările sale cuprind peste 5000 de ore în domenii de business, leadership, vânzări și marketing, 3 programe NLP Practitioner și un Master, 3 școli de coaching cu Alain Cardon, Sir John Whitmore și Inner Game cu Tim Gallwey, PCM, Points of You, Theta Healing și Acces Consciousness.

A petrecut două decenii ca antreprenor în publishing în domeniul învățării organizaționale și în urmă cu trei ani a relansat licența revistei Psychologies în România.

Este pasionată de scris și acompaniază persoanele care doresc să își transforme viața prin intermediul journaling, prin cursuri create din perspectiva ontologică.

Clementina crede că învățarea este un fel de a fi natural al omului și că prin învățare avem acces la transformarea vieții noaștre și atingerea obiectivelor.

HR DIRECTOR

Carmen DUMITRACHE

Carmen Dumitrache este o profesionistă în domeniul resurselor umane cu peste 25 de ani de experiență, dobândită în poziții de management superior în industrii precum telecomunicațiile, IT si software, consultanța de business și outsourcing, sănătatea, organizațiile neguvernamentale, în România și în străinătate. La Capgemini, aduce o expertiză valoroasă în dezvoltarea si transformarea de business si HR, managementul proiectelor și echipe internaționale și coordonează activitățile de resurse umane, procesele de transformare organizațională, proiectele de schimbare culturală și programele de bunăstare pentru angajați. Carmen promovează cu succes digitalizarea proceselor și modul de lucru agil în propriul departament și în organizație.

Deținând o diplomă în medicină de la Universitatea „Carol Davila” din București, Carmen Dumitrache deține un MBA româno-canadian în marketing și are un Executive Master în Change Management de la INSEAD. Din 2018, este, de asemenea, membru în Consiliul de Administrație al Clubului HR, o asociație a profesioniștilor în resurse umane din România.

CMO la eJobs
eJobs

Raluca DUMITRA

Raluca are peste 15 ani de experiență în marketing și comunicare și a lucrat pe o plajă eterogenă de domenii – de la jurnalism și e-commerce la resurse umane. La eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B si B2C și de alinierea ei cu obiectivele de business.

Se folosește de expertiza sa în Brand Marketing, Employer Branding, Comunicare Corporate si Interna pentru a spune povesti prin intermediul tuturor brandurilor din portofoliu, misiunea ei fiind să echilibreze creativitatea campaniilor de marketing cu realitatea pragmatică a KPI-ilor de business.

Group HR Director
Druckfarben Hellas

Andreea ION

Cu peste 20 de ani experienta in business si HR, responsabila de definirea si implementarea strategiei de HR astfel incat aceasta sa o sustina pe cea de business.

Crede mult in autenticitate, inovare, in customizarea si personalizarea proiectelor si initiativelor de HR, inclusiv in zona de wellbeing.

Romania Country Lead & General Manager
Wipro

Irina BUTNARU

Irina Butnaru este o profesionistă dedicată transformării organizațiilor pentru a-și atinge întregul potențial prin oameni și tehnologie, conducând în prezent filiala din România pentru Wipro și practica de HRO din Europa. Pasionată de re-centrarea umanului în peisajul tehnologic actual, Irina îmbină cercetarea cu practica pentru a ajuta organizațiile să ofere servicii de HR de cea mai bună clasă. Entuziasmul ei pentru experiența angajaților și construirea forței de muncă a HR-ului de mâine, bazată pe așteptările noilor angajați, subliniază un angajament de a pune oamenii pe primul plan, reușind astfel să construiască organizații puternice prin împuternicirea și stimularea creativității acestora.

Inspirată constant de viitor și de posibilitățile acestuia, motivația și pasiunea Irinei rămân neclintite. Experiența sa vastă, de peste 15 ani în management la nivel internațional, include coordonarea echipelor internaționale, proiectarea și implementarea programelor de management pentru îmbunătățirea calității serviciilor, dezvoltarea angajaților și explorarea de noi servicii în era digitalizării.

Experiențele senzoriale și cognitive trăite la Universal Pictures din Los Angeles, alături de lectura trilogiei lui Yuval Noah Harari (Homo Sapiens, Homo Deus și 21 de Lectii pentru Secolul XXI), au ajutat-o pe Irina să înțeleagă și să prefigureze “experiența viitorului”, consolidându-și astfel viziunea inovatoare și abilitatea de a ghida organizațiile prin peisajul complex al tehnologiei moderne.

HR Director
NXP Semiconductors

Ruxandra Crina LUPSA

Cu o carieră de peste 25 de ani in resurse umane, Ruxandra Lupșa este unul dintre liderii momentului în domeniu – a contribuit la dezvoltarea unor companii de renume din mai multe domenii: Tehnologie (NXP/Freescale si Ericsson), banking (ABN Amro Bank, Egnatia/Marfin/Vista Bank) si media (Prima TV, ProTV). În prezent, ca director regional de resurse umane la NXP Semiconductors, Ruxandra raspunde de regiunea centrala si de est a Europei cu aproape 1600 de angajati, dintre care mai mult de 1000 lucreaza in Romania.

Filozofia sa profesională se axează pe promovarea si alinierea unei culturi organizaționale puternice și a unui climat de lucru sanatos la nivelul întregii companii, considerând aceste aspecte ca fiind esențiale pentru misiunea oricarui profesionist în resurse umane. Ruxandra subliniază importanța contribuției personale a fiecarui angajat la promovarea culturii organizaționale, si subliniaza rolul crucial al managerilor în crearea unui climat de lucru pozitiv în echipă. Ruxandra e adepta unui mediu colaborativ, permițând managerilor să găsească cele mai bune soluții pentru echipele lor, fără a impune prezența 100% a angajaților la birou, oferindu-le cadrul necesar pentru a crea un program de lucru flexibil si adaptat atat individului, cat si echipei.

Responsabilitatea sa include asigurarea unui cadru propice pentru cultivarea culturii organizaționale a companiei in regiune, în timp ce managerii sunt incurajati si sprijiniti sa creeze un climat de lucru sanatos în cadrul echipelor. Această abordare contribuie la creșterea productivității si satisfacției, la valorificarea potentialului angajaților, oferindu-le sentimentul de apreciere din partea companiei.

BUSINESS UNIT MANAGER
H. Essers

Jeroen FABRY

Jeroen Fabry, un profesionist de vârf în domeniul logistic, este onorat să facă parte din juriul Galei Corporate Wellbeing Award. Cu o experiență bogată ca Business Unit Manager la compania de logistică H. Essers, Jeroen a acceptat provocarea de a extinde operațiunile logistice în România încă din 2007, fiind conștient de dificultățile pe care le presupune acest demers. Având în vedere cererea ridicată pentru un partener logistic certificat în industriile chimică și farmaceutică din România, el a reușit să conducă compania spre noi orizonturi, încheind cu succes o expansiune de 10.000 m² pentru depozitarea bunurilor de înalt risc în București.

Sub îndrumarea sa, H. Essers nu doar că a acceptat rolul de lider în satisfacerea cerințelor complexe ale lanțurilor de aprovizionare, dar a și realizat investiții substanțiale pentru a răspunde nevoilor industriilor exigente. Acest angajament față de soluții integrate, agilitate și eficiență costurilor reflectă filosofia lui Jeroen că starea de bine a angajaților este esențială pentru atragerea și păstrarea talentelor într-un mediu atât de competitiv.

Cei 20 de ani de prezență în România marchează nu doar trecerea timpului, ci și o călătorie impresionantă de succes, construită pe o echipă extraordinară, parteneri de încredere și clienți satisfăcuți. Jeroen este recunoscător pentru încrederea acordată de management de-a lungul anilor și este entuziasmat pentru ce urmează în următorii 20 de ani.

Prezența lui Jeroen Fabry în juriul Galei Corporate Wellbeing Award subliniază importanța pe care o acordă stării de bine a angajaților și dedicarea sa pentru a crea un mediu de lucru care să încurajeze angajamentul și productivitatea. Este un exemplu de lider care înțelege că succesul unei companii este strâns legat de bunăstarea echipei sale.

CLUSTER HR MANAGER
MetLife

Catalina MUSAT

Catalina s-a alăturat echipei MetLife în 2001 ca HR Supervisor, fiind la acel moment singurul profesionist HR pentru România. Principalele realizări din acea perioadă includ proiectarea și livrarea Programului de Dezvoltare a Succesorilor pentru roluri de lider, Programul de Mentorat pentru talentele tinere și conducerea Proiectului HR pentru integrarea AVIVA în România.

În 2012, Catalina a fost promovată ca HR Manager pentru România, acoperind Talent Acquisition, Comp&Ben , L&D pentru angajați și HR Admin. Rolul a devenit mai strategic, iar ea a început să fie membru activ al echipei executive din România.

În 2018, Catalina a fost promovată ca HR Manager pentru România, Ungaria și Bulgaria, coordonând o echipă de HR mai diversă și preluând mai multe responsabilități.

Din 2023, domeniul de responsabilitate al Catalinei s-a extins și acum este Cluster HR Manager pentru piețele desemnate (România, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Bulgaria).

Înainte de a se alătura MetLife, Catalina a ocupat poziția de analist HR pentru Michelin și Supervisor HR pentru Inform Lykos, companie de producție a hârtiei. Catalina joacă un rol activ în MetLife ca trainer și mentor, lucrând cu 2-3 talente pentru dezvoltarea și cariera lor. Catalina este absolventă a Facultății de Psihologie și Pedagogie de la Universitatea din București, deține de asemenea un certificat CIPD în Resurse Umane, diploma de formator ITOL, certificat de coaching cu Alain Cardon, diploma de Leadership HR de la Universitatea Cornell.

În prezent, Catalina face parte dintr-un program de certificare în Mindfulness și TRE.

profesor și formator în Psihopedagogie Perceptivă și Fasciaterapie

Petros LIOLIOS

Petros este profesor, om de afaceri (a pus bazele și a condus business-uri importante pe piața românească, precum Brenac sau Payzone) și, începând cu anul 2004 – inițial într-un proiect de dezvoltare personală – Petros a parcurs procesul de formare în disciplina Fasciaterapie. Ulterior, în urma convingerii sale cu privire la valoarea acestei discipline, a obținut diploma universitară în Psihopedagogie Perceptivă la Universitatea Fernando Pessoa, Portugalia. Din anul 2015 este partener al CERAP – Centrul de Studii și Cercetare Aplicate în Psihopedagogie Perceptivă din Paris. În calitate de prim practicant al Metodei Psihopedagogiei Perceptive în România, Petros a devenit din 2015 promotorul acestei discipline. În anul 2017 a organizat în România primul curs de specialitate în acest domeniu.

“În cea mai mare parte a timpului sunt dedicat pasiunii mele de a însoți oamenii aflați în căutarea de soluții la provocările pe care le întâlnesc zi de zi, atât în viața personală cât și în cea profesională. Aceste provocări le pot determina perturbarea stării de echilibru și a tonusului mental sau corporal, iar Metoda Pedagogiei Perceptive poate juca un rol major în recâștigarea stării de bine.”

Human Capital Leader
PwC Romania

Georgiana STANCU

Georgiana Stancu, Lider al Departamentului de Resurse Umane în PwC România, are peste 20 de ani de experiență în diverse roluri și industrii, inclusiv în domeniile bancar și retail, timp în care a coordonat numeroase proiecte de dezvoltare organizațională și eficientizare a proceselor
de resurse umane, contribuind la construirea brandului de angajator pentru companiile în care a lucrat.
Este absolventă a facultății de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din București și a facultății de Psihologie din cadrul Universității București. De asemenea, deține o certificare în managementul resurselor umane din partea Societății pentru Managementul Resurselor Umane din Statele Unite ale Americii – HRCI Institute SUA și o certificare de practică în psihologie clinică și integrativa de la Colegiul Psihologilor din România – COPSI.
În 2020, s-a alăturat echipei PwC România după trei ani în funcția de Manager Resurse Umane la IKEA Romania.”

Corporate Sales Director
REGINA MARIA

Georgiana ANDREI

Georgiana și-a început activitatea în industria de healthcare în anul 2016 când s-a alăturat Rețelei de sănătate REGINA MARIA în poziția de Corporate Sales Director, după 13 ani în domeniul real estate.

Cu un master în Project Management în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative și experiență de peste 15 ani în vânzări, management de echipe, negociere, business planning și coaching, pentru Georgiana cheia succesului este să știi să-l asculți pe celălalt – fie el angajat, client sau partener de afaceri.

Dincolo de rolul pe care îl are în dezvoltarea portofoliului de companii, Georgiana contribuie la misiunea REGINA MARIA de a contura un comportament sănătos în rândul românilor, bazat pe prevenţie şi educaţie continuă. Totodată, încurajează angajatorii să pună accent pe bunăstarea fizică și psihică a angajaților, un pilon important în productivitatea unui business.

Group Human Resources Director
Policolor-Orgachim

Catalina MARINESCU

Cu o experienta de 18 ani in domeniul Resurselor Umane, Catalina are o experienta bogata in companii care activeaza in zona industriala si este pasionata de Lean, imbunatatire continua, metode ce la aplica in prezent in proiectul de transformare organizationala al grupului de companii Policolor-Orgachim.

Este o fire creativa, energica si orientata pe actiune care isi foloseste studiile universitare din domeniul de matematica in tot ceea ce face.

Wellness Champion & Senior Functional Analyst
Metropolitan Life

Cristina STAN

Cristina face parte din echipa Metropolitan Life din toamna anului 2021, ocupand pozitia de Senior Functional Analyst in echipa de IT.

Incepand cu luna aprilie 2024, Cristina a preluat rolul de Wellness Champion, dupa ce pe parcursul a 2 ani si jumatate, a coordonat mai multe initiative care i-au ajutat pe colegii sai sa implementeze si sa mentina un stil de viata sanatos.

Antreprenor
7 CARD

Dan MORARU

Pasiunea pentru ceea ce fac, pe care o aduc în fiecare zi la job, și plăcerea de a descoperi cu ce poate contribui mai bine fiecare din colegii mei, acestea sunt cele două ingrediente ale rețetei mele – fără falsă modestie, o rețetă de succes, ne-a ajutat în toți acești ani să ne creștem afacerea, veniturile și rentabilitatea. Și să consolidăm relații strânse cu clienții noștri.
Am condus echipe de la 3 până la 250 de oameni pe care le-am ajutat să-și formeze abilitatea de a rămâne, pe măsură ce cresc, la fel de agile și eficiente, cu aceeași mentalitate antreprenorială puternică și un focus pronunțat pe obținerea de rezultate concrete.

Find talented people, figure out what they do best, point them out in the right direction, and get out of their way. Keep an eye on their performance and their development, not on their timesheets.

Nu sunt citate, sunt lucruri din experiența mea pe care le spun mai tinerilor mei colegi people manageri. Și mie, din când în când. 🙂

HR MANAGER
PROVIDENT

Dana STOIAN

HR Manager, de 15 ani in Resurse Umane, trecand prin mai multe arii de HR, am descoperit ca singura constanta care face rolul lui HR atat de dinamic sunt chiar oamenii pe care ii deservesti, cu povestile si nevoile lor.

Sunt motivata de curiozitatea pentru calatoriile oamenilor si imi doresc sa pot contribui la un mediu de lucru in care oamenii se simt valorizati si isi construiesc nu doar cariere, ci experiente traite frumos la locul de munca.

Om de televiziune, fondator al Organizației E.M.M.A.

Bianca BRAD

Om de televiziune, voiceover artist, fondator al Organizației E.M.M.A., public speaker, MC, instructor certificat de Pilates, consilier de dezvoltare personala, actriță, prezentatoare de moda, Miss “Prințesa frumuseții” – sunt activitățile pe care publicul le cunoaste din presa scrisa si vorbita.

S-a scris si s-a vorbit si despre incercarile prin care a trecut, despre care a ales sa le faca publice, dar putini stiu cat de greu i-a fost, in realitate, si ce eforturi a facut ca sa-si revina de fiecare data cand a fost incercata de soarta.

Mama unui baiat care e aici, alaturi de ea, si a unei fete, care este in Ceruri, si-a transformat durerea pierderii in energia care i-a dat putere sa faca diferenta in viata mamelor trecute prin situatii asemanatoare.

Munca sa de voluntariat pentru Organizatia E.M.M.A., infiintata în memoria fetiței sale, a fost recunoscuta si de Casa Regala, primind recent Medalia “Custodele Coroanei Române”.

Aproape că a clacat după pierderea fetitei, in infruntarea in tacere a unei boli grele si din cauza altor provocări dificile, dar de fiecare data a reusit sa gaseasca in ea forta de a se ridica din nou, precum pasărea Phoenix din cenușă.

A strălucit, s-a frânt, a ars, a renăscut, s-a ridicat și pentru ca iubeste oamenii, isi foloseste experienta de viata si isi dedica timpul si energia pentru a aduce frumosul, binele, speranța si zambete luminoase, in vietile, sufletele si pe chipurile oamenilor.

furnizor și curator de experiențe memorabile
Complice.ro

Oana PASCU

Oana Pascu este fondatoarea Complice.ro, furnizor și curator de experiențe memorabile pentru companii și persoane fizice.
Pentru companii, Complice.ro oferă soluții experiențiale integrate în strategiile de recunoaștere, premiere sau motivare, de la premii și cadouri corporate, până la evenimente experiențiale.

Oana are experiență de peste 20 de ani în mediul corporate, în management de echipe și, în ultimii 7 ani, antreprenoriat orientat către oameni și soluții experiențiale care le susțin creșterea profesională și dezvoltarea personală.

A fost “complice” pentru oferirea de beneficii experiențiale, soluții de recunoaștere și premiere pentru companii precum Avon, Alef, Bitdefender, HP, Inditex, Radcom, Raiffeisen etc, precum și alte sute de companii de toate mărimile.

Director Executiv Senior Resurse Umane, Banca Transilvania
BT

Nevenca DOCA

Director Executiv Senior Resurse Umane la Banca Transilvania, cu o vastă experiență în HR, în domeniul bancar. De peste 20 de ani la BT, a contribuit la construirea modelului Human Banking în cadrul băncii și la tot ce înseamnă starea de bine a angajaților, cu impact semnificativ în performanța băncii. Sub coordonarea sa, BT a crescut de la 1.200 de angajați la peste 10.000, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din România. Nevenca Doca face parte din echipa de experți BT, specializată în integrarea companiilor achiziționate de bancă în ultimii zece ani.

Cele mai recente premii obținute:
– Catalyzing business through technology in HR (Premiul HR Club, 2024, Bucuresti)
– Ambasador al coachingului (2024, București, ICF Romania Prism Award)
– Excelența în managementul resurselor umane pentru consolidarea celei mai mari rețele de angajați din sistemul bancar (2023, București, Gala Capital & Evenimentul Zilei).

LEADERSHIP PROGRAMS ENGINEER
HP

Elena SANDRU

“24 years in, and still driven by transformative leadership. As Global Senior Customer & Sales Operations Manager in HP Romania, every day is a blend of passion and purpose.

In the heart of my journey, commitment to people runs deep. Fostering leadership and wellbeing isn’t just part of the job—it’s my mission.

For nine years, within the HP Bucharest Site Council, I’ve been crafting, every year, our site wide Leadership Development and Employee Wellbeing programs. These initiatives are designed to unlock both individual brilliance and collective capability.

They know me here for my easygoing approach, yet I’m relentless in pursuit. Building relationships, building teams from scratch, reshaping organizations. I champion innovations that cut costs through efficiency and automation.

Every step in my career speaks to a singular truth: dedication to people development and wellbeing leads to unlocking potential operational excellence. This commitment ensures HP Bucharest excels on a global scale.”