|
|
De ce? |
|
Pentru ca este o activitate dulce (la propriu), creativa si energizanta. Echipele trebuie sa lucreze impreuna, sa creeze, sa planifice strategic si sa0 comunice eficient pentru a crea noi branduri de ciocolata ambalata in cutii. Echipa ta sigur va pleca entuziasmata si ”indulcita”. |
|
|
Durata |
|
1-2 zile |
|
|
Obiective |
|
- Competitie dar si sprijin reciproc
- Dinamism si amuzament
- Constientizarea importantei fiecarui membru al echipei in atingerea obiectivului final
- Relatii de lucru pozitive si optimiste
|
|
|
Nr. participanti |
|
10-100 |
|
|
Locatie |
|
Indoor/Outdoor |
|
|
Dificultate |
|
Medie - Crescuta |
|
|
Activitati |
|
- Participantii se vor transforma in bucatari si vor gati diverse sortimente de ciocolata. Vor combina ingredientele, vor gusta ciocolata si le vor aranja in diferite forme.
- Echipele vor trebui sa pregateasca si ambalajul in care produsul va fi prezentat.
- Cand produsul este finit, grupele vor trebui sa pregateasca si o reclamaaa pentru acesta si sa o prezinte competitorilor.
|
|
|
Rezultate |
|
Participantii:
- Vor lucra mai bine in echipa
- Isi vor imbunatati abilitatile de planificare
- Se vor amuza si indulci
- Vor fi mai eficienti in comunicare
|