• Abilitati manageriale

    Abilitati manageriale


    ”Eficacitatea este fundamentul succesului.” John C. Maxwell

    Va propunem o serie de traininguri care dezvolta abilitati manageriale necesare obtinerii performantelor la nivel de management si de organizatie. Va ajutam sa cresteti productivitatea, eficienta si mai presus de toate sa dezvoltati manageri de succes.

  • 1

Ce stil managerial am?

  De ce?   Pentru ca un stil eficient de a conduce poate creste performanta, productivitatea si profitul companiei.
       
     

...

 
  Durata   2 zile ½
 
  Obiectiv   Identificarea stilului managerial, identificarea ariilor de imbunatatit in stilurile manageriale ale fiecarui participant. Intelegerea conceptelor si diferentelor dintre management-leadership-coaching.
 
Activitati

Activitati care au ca scop: testarea stilului managerial, de ce stil avem nevoie in diferite circumstante, diferente intre management-leadership-coaching.

 
  Stiluri manageriale   1. Inconsistent (preocupare redusa atat pentru realizarea sarcinilor, cat si pentru oameni) este caracterizat de un efort minimal din partea managerului, suficient pentru a realiza munca satisfacatoare si pentru a mentine structura de grup.
2. Populist (preocupare redusa pentru realizarea sarcinilor, preocupare mare pentru oameni). Un manager cu acest stil este foarte atent la nevoile oamenilor, le asigura o atmosfera de lucru confortabila si prietenoasa, sperand ca aceasta va duce automat la performante mari in munca.
3. Autoritar (preocupare mare pentru realizarea sarcinilor, preocupare redusa pentru oameni). Cel mai important lucru pentru un astfel de manager este munca. Isi conduce angajatii manandu-i tot timpul de la spate.
4. De echipa (preocupare ridicata atat pentru sarcini, cat si pentru oameni). Managerul cu acest stil considera ca exista o interdependenta intre realizarea sarcinii si bunastarea angajatilor, decisiva pentru viitorul organizatiei. Aceasta interdependenta conduce la relatii intemeiate pe incredere si respect si la realizare sarcinilor prin devotamentul angajatilor
 
  Rezultate  

Participantii:

  • Vor constientiza si imbunatati propriul stil managerial
  • Vor utiliza eficient propriile resurse in activitatea profesionala
  • Vor invata sa accepte varietatea stilurilor de lucru si sa valorifice diversitatea
  • Vor intelege importanta adaptarii stilului managerial la diferite situatii si persoane
  • Vor invata cum sa se adapteze la diferite stiluri pentru a obtine eficienta in relatiile cu ceilalti
 
  WORKSHOP-uri
complementare/optionale
(1 zi fiecare)
  1. Stil de relationare: Analitic, Amiabil, Expresiv, Conducator
2. Stil de comunicare: Conducator, Narator, Serviabil, Logic.
3. Roluri in echipa: Coordonator, Formator, Lucrator in echipa, Creativ, Investigator de resurse, Implementator etc.
4. Influentarea persoanelor dificile

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok